Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Han Jadu - 19 juni 2015 12:02

Nämen hallå!
Detta är då första recensionen jag gör så jag är väl inte direkt proffsig but... Yeah..
Idag ska vi spela häst spelet:

Yaaay!

Jag upptäckter fel redan i menyn... Det finns fyra olika rutor
Adventure/äventyr
Training/träning
Free Ride/rida fritt
Options/inställningar
Man kan inte trycka på Training eller Free ride. Jag antar att man måste göra mer på adventure för att få det. Men då tycker jag att dom borde skicka en direkt in på adventure.

Nästa steg är att skapa en häst.

Där man kan välja om den ska vara tung eller lätt eller mittemellan.. What the fuck?!

Jag gör då en skäck och döper den till Ko.

När jag är nöjd med Ko och har tryckt på Okay (Okay? Okay.) så börjar man vid något jag tror är the academy.

Sedan kommer en text fram. Men vem fan säger det? Antagligen är det någon som pratar med våran käraktär men hon är helt ensam?!

Sedan kommer det ännu en text som berättar hur man ska göra för att gå. Det står "ju högre du drar pennan desto snabbare kommer du springa".

Jag märker dock att man bara har två sätt att gå på. Spring och gå. Även om jag hade pennan uppe vid kanten sprang hon lika snabbt som hon gjorde när jag höll pennan vid hennes huvud. Så detta spelet ljuger oss rätt i ansiktet!

Ska man få skriva en egen dagbok?! ?

Nä, det står vad man ska göra. Det är många spel som hör så men alltså... VARFÖR SKULLE MAN SKRIVA VAD MAN SKULLE GÖRA I EN DAGBOK?! Sorry...

Well... jag har fler bilder men inte tid så tack för att ni läser hejdå!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards